Haris - Research Portal

Swedish

Minna Pura

Person

  1. 2020
  2. Pura, M 2020, Asiakasymmärryksen oravanpyörästä ikiliikkujaksi. in Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja 2020. Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, Suomen asiakkuusmarkkinointiliitto, Helsinki, pp. 42-44.
  3. 2019
  4. Accepted/In press
    Pura, M & Liewendahl, H 2019, Bottom-up branding of sustainable food. in Branding in a Time of Radical Transformation. the Global Brand conference, Sheffield, United Kingdom, 13.05.2020.
  5. Liewendahl, H & Pura, M 2019, Sustainable Digital Food Trails: From the Woods to My Plate. in Management and sustainability: creating shared value in the digital era: Extended Abstract. Sapienza University of Rome, June 20-21, 2019. Sinergie-SIMA 2019 Conference , Rome, Italy, 20.07.2019. https://doi.org/10.7433/SRECP.EA.2019.12
  6. Pura, M 2019, Asiakaspotentiaali kartalle. in Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja. Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2019, Suomen asiakkuusmarkkinointiliitto, Helsinki.
  7. 2018
  8. Pura, M & Mickelsson, K-J 2018, Play with friends, against machine or all alone? Social in-game mechanics as a predictor of gamer lifetime value. in J Choi (ed.), 2018 Global marketing conference at Tokyo: Bridging Asia and the World: Searching for Academic Excellence and Best Practice in Marketing and Management. Global marketing conference proceedings, Tokyo, Japan, pp. 1261-1262. https://doi.org/10.15444/GMC2018.10.07.01
  9. Pura, M 2018, Ikäloppu asiakas vai asiakas lopunikää? in Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja. Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2018, Suomen asiakkuusmarkkinointiliitto, Helsinki, pp. 83-85.
  10. 2017
  11. Pura, M, Mickelsson, K-J & Kaipainen, M 2017, Social in-game Mechanics Effect on Purchases over time: Conference presentation. in Proceedings of Wharton Customer Analytics Initiative Symposium: Wharton Customer Analytics Initiative., 4, San Fransisco, Wharton Customer Analytics Initiative Symposium (WCAI), Philadelphia, United States, 11.05.2017.
  12. Pura, M 2017, 'Mitä on Serious Play?', Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2017, no. 1, pp. 80-82.
  13. 2016
  14. Pura, M & Löhtner, E 2016, 'Kuluttajatrendit - Miten Suomi eroaa muista Pohjoismaista?', Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2016, pp. 36-38.
Previous 1 2 Next
Log in to Pure