Haris - Research Portal

Swedish

Minna Pura

Person

  1. 2019
  2. Liewendahl, H & Pura, M 2019, Sustainable Digital Food Trails: – From the Woods to My Plate. in Management and sustainability: creating shared value in the digital era . Sinergie 2019 Conference , Rome, Italy, 20.07.2019.
  3. Pura, M 2019, Asiakaspotentiaali kartalle. in Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja 2019. Suomen asiakkuusmarkkinointiliitto.
  4. 2018
  5. Pura, M & Mickelsson, K-J 2018, Play with friends, against machine or all alone? Social in-game mechanics as a predictor of gamer lifetime value. in J Choi (ed.), 2018 Global marketing conference at Tokyo: Bridging Asia and the World: Searching for Academic Excellence and Best Practice in Marketing and Management. Global marketing conference proceedings, Tokyo, Japan, pp. 1261-1262. https://doi.org/10.15444/GMC2018.10.07.01
  6. Pura, M 2018, Ikäloppu asiakas vai asiakas lopunikää? in Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja. Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2018, Suomen asiakkuusmarkkinointiliitto, Helsinki, pp. 83-85.
  7. 2017
  8. Pura, M, Mickelsson, K-J & Kaipainen, M 2017, Social in-game Mechanics Effect on Purchases over time: Conference presentation. in Proceedings of Wharton Customer Analytics Initiative Symposium: Wharton Customer Analytics Initiative., 4, San Fransisco, Wharton Customer Analytics Initiative Symposium (WCAI), Philadelphia, United States, 11.05.2017.
  9. Pura, M 2017, 'Mitä on Serious Play?' Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2017, no. 1, pp. 80-82.
  10. 2016
  11. Pura, M & Löhtner, E 2016, 'Kuluttajatrendit - Miten Suomi eroaa muista Pohjoismaista?' Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja, vol. 2016, pp. 36-38.
  12. Kurki, S, Pura, M & Wilenius, M 2016, RE-Acting The Future: New Ways to Work: The Case of Reaktor. FFRC eBooks, no. 8/2016, 2016 edn, University of Turku/Finland Futures Research Centre, Turku.
  13. Pura, M 2016, Rohkea loikkaus ihmislähtöisiin innovaatioihin. in E Tuominen (ed.), Virtaa sosiaali- ja terveyspalvelujen johtamiseen: näkökulmia vuorovaikutteisuuteen, toimintakykyyn ja digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseen. Finnish Service Alliance, Hanko, pp. 43-45.
  14. 2015
  15. Pura, M & Koskull von, C 2015, Ethnography in service innovation: a multi angle lens through human, machine and virtual observation modes. in Innovation and growth strategies in marketing: ANZMAC 2015 proceedings. UNSW Australia Business School, Sydney, 2015 Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference, Sydney, Australia, 30.11.2015.
Previous 1 2 Next
Log in to Pure