Haris - Research Portal

Swedish

Annamari Huovinen

Person

  1. 2017
  2. Huovinen, A, Timonen, E, Leino, T & Seppälä, T 2017, 'Changing urban identities on a discursive map', City, Culture and Society, vol. 11, no. December, pp. 20-28. https://doi.org/10.1016/j.ccs.2017.08.002
  3. Harju, AA & Huovinen, A 2017, Fashionably voluptuous : normative femininity and resistant performative tactics in fatshion blogs. in Z Arsel, K Eräranta & J Moisander (eds), Gendering Theory in Marketing and Consumer Research. Key issues in marketing management., Routledge, London.
  4. Huovinen, A 2017, 'Mediaosaaminen ratkaisee, kuka politiikan kentillä menestyy (kirja-arvio)', Aikuiskasvatus, vol. 2017, no. 4, pp. 318-319.
  5. 2016
  6. Huovinen, A, Kohonen, I, Laakkonen, S, Lönnqvist, S, Simola, E, Tammi, R & Weselius, H 2016, Disinformaatio, vihapuhe ja mediakasvatuksen keinot. in M Töyry & O Mediakollektiivi (eds), Näkökulmia. Koulukino, Helsinki.
  7. Huovinen, A, Timonen, E, Leino, T, Seppälä, T, Eräranta, K & Vina, S 2016, HIDE Helsinki-identiteettejä – elokuvakerronta kaupunginosien suunnittelutyökaluna. Aalto-yliopiston julkaisusarja TAIDE + MUOTOILU + ARKKITEHTUURI, no. 2, vol. 2016, Aalto-yliopisto.
  8. 2015
Previous 1 2 Next
Log in to Pure